hi...

hi.....

jaja, heit war da schultog eigentlich ganz ok....wir ham biu-test ghobt und mir is voll guad gangen!! :-) ja und sunst war eigentlich eh nix...mei da schicho is a depp..er hot uns die schularbeitn net zruckgem*grr* .....ajo..seit gestan bin i wieda mit mein ex-freind zam(i war scho insgesamt 10 mal mit iam zam aba nie länga als a wochn)..jo er is eigentlich voll liab und er hast Peter und mit iam kann ma üba olls redn und so.....I´m sooooooooo happy!!!

ok dann baba und lg an meine girls!!!! Kiss Meli

23.1.07 16:35


i glab des is scho mei 10. blog....

hi leitln...

jo i glab des is echt scho mei 10. blog..die andan warn holt olle schas...gg oba is jo wurscht...jo wos könnt i schreibn?? i was net wirklich wos....also wenns wos schreim wullts dann bitte imma gern...

Hab euch lieb...........kiss meli           ajo....lg an meine girls

22.1.07 16:00


[erste Seite] [eine Seite zurück]
Gratis bloggen bei
myblog.de