hi

hi ihr alle!! jo wir ham scho wieda wochenend und i muas scho wiiieda sooo scheiß viel lernen!! echt kacke..des geht mi scho so auf wecker!! jo am DI hamma chemie test, am DO geo test und do kann i no nix übas wochenend lernen wal di ILKNUR mei heft hot *grrrrrrr* warum muas sie imma meins nemman?? jo i-wie bini eh selba schuld wenn i ihr mei heft gib...aba sie sull holt a amol im unterricht schaun dass si alles mitschreibt des wirschtl....*gg* jo ok dann sunst is eig. eh nix los...hab euch alle lieb!! bis montog..bussl meli

 

 

21.4.07 08:52
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de